pondělí 18. března 2013

Extrémně užitečná kniha o tom, jak inteligentně využít čas

Tim Ferris: The Four Hour Week - http://www.fourhourworkweek.com
Knihu jsme objevila v knihovně svého couchsurfing hostitele v Melbourne a nadchla mě tak, že jsem ji poslední noc před odletem četla skoro do rána :) A už ji mám objednanou, za 6eur z Amazon.de....

O co jde?
Název je hodně provokativní, jak už názvy mají být, ale podstatou věci je umění dělat to, co je pro nás skutečně důležité, a opravdu to má výsledky.
Autor knihy má celkem fascinující a poněkud šílený životopis, rozhodně se k tématu má nárok vyjadřovat, a činí tak velice svěže a vtipně.
Mně nejvíc oslovily jeho myšlenky ohledně filtrování informací a říkání NE...teď jsem doma a najednou mi dochází, kolik prostoru v hlavě i času mi zabíraly málo podstatné věci a snaha vyhovět pořád všem.

A samozřejmě jeho nápady, jak si zařídit praktický život, stojí taky za to :)
Příjemné čtení :)